sobota, 19 października 2013

New in: zdobycze wakacyjno-jesienne

Za oknem aura już totalnie jesienna, jednak na zakupy nigdy za późno. Tradycyjnie trzeba troszeczkę odświeżyć szafę i zaopatrzyć ją w nowe zdobycze. Pomimo ogromu obowiązków związanych z drugą klasą liceum warto poświęcić kilka godzin na zakupy, szczególnie jeśli można trafić na promocje ;) Co prawda zebrało mi się nowości nawet z wakacji, których Wam nie pokazywałam, więc dzisiaj troszkę więcej niż zwykle ;p

Lordsy to już chyba tradycja w każdej damskiej szafie, trafiły też do mojej:



lordsy - czasnabuty.pl (29,99 zł)

W moich czarnych litach po prostu się zakochałam, a z okazji rozpoczęcia nowego roku szkolnego postanowiłam zaopatrzyć się w nowe lity, ale w wersji letniej ;)




białe lity - targ (70 zł)

Kolejnym już wybiegającym w przyszłość zakupem zostały piękne traperki w pastelowym kolorze. Myślę, że już mi nigdy stopy nie zmarzną :p



traperki Chillin - Cropp (199 zł)

Tradycyjnie nie obyło się bez kilku bluzek, koszul itp... 

bluzka new look - sh (2,99 zł)

bluzka - Yups! (12,99 zł)

bluzka Dorothy Perkins - sh (5,99 zł)

bluzka Atmosphare - sh (14,99 zł)

 
koszula Marks&Spencer - sh (6,99 zł)

bluzka - sh (7,99 zł)

bluzka - prezent

koszula - prezent

~ ~ ~

Na dziś wystarczy ;)
Postaram się częściej tu zaglądać i być troszkę bardziej zdyscyplinowana :>
Teraz zmykam coś zjeść i szykować się na wyjazd do Rzeszowa! Bye ;*

7 komentarzy:

◘ Obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.

Podoba Ci się mój blog? Skomentuj lub obserwuj : ) to zawsze mile widziane. Jeśli obserwujesz napisz, odwdzięczę się : *