środa, 14 sierpnia 2013

New in: LEVI'S Rylee

Witajcie :)
Wreszcie na spokojnie mogę coś napisać..
Wakacje poza miastem, poza domem, bez internetu. Później ciągle się psujący internet i oto jestem.

Chciałam Wam dzisiaj pokazać co wreszcie dotarło do moich rąk. Długo wyczekane trampki od LEVI'S. Wyglądem przypominają bardzooo znane wszystkim Vans'y. Jednak spotkałam się z wieloma opiniami na temat Vans'ów i ich wytrzymałości. Po tym jak kuzyn miał LEVI'S Rylee, postanowiłam, że koniec rozmyślania nad Vans'ami, może kiedyś. Zamówiłam te. Jak się będą sprawować zobaczę. Kuzyn był zadowolony, nic się z nimi nie stało aż do czasu aż stały się po prostu za małe, a wciąż w jak najlepszym stanie.

No i kolejny plus. W porównaniu z Vans'ami kosztowały ok. 10$ czyli ok. 32 zł








Co o nich sądzicie? ;>


Pozdrawiam :*

9 komentarzy:

  1. Świetne <3 czekam na stylizacje z tymi trampkami :D
    zdradź z jakiej strony internetowej je zamówiłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja je zamawiałam u cioci, ale chyba są z Marshalls ;p

      Usuń
  2. Świetne te buty ^^
    http://uczepionamarzen.blogspot.com zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  3. Są świetne! I rzeczywiście dużo tańsze od Vans'ów. ;)

    http://nothing--unique.blogspot.com/ zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne są :p mam podobne xd
    http://ajkenflajj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

◘ Obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.

Podoba Ci się mój blog? Skomentuj lub obserwuj : ) to zawsze mile widziane. Jeśli obserwujesz napisz, odwdzięczę się : *