czwartek, 6 czerwca 2013

All in black - stylizacja 13

Zaczęłam dzisiaj pakowanie. Czas najwyższy. W poniedziałek wyjazd do Lwowa. Pierwsza dłuższa wycieczka w liceum. Zobaczymy, ale myślę, że będzie super :D
Ogólnie to ten tydzień pracuję na najwyższych obrotach. Poprawianie, zaległe sprawdziany, kartkówki, niby nie miałam zaległości, ale ostatni tydzień spędzony w domu dał się we znaki. Jeszcze tylko jutro i w następnym tygodniu dwa dni, później już powinien być lajcik ;)

Dzisiaj zestaw, który już pewnie widzieliście jednak w troszkę innych okolicznościach. Ostatnio wyglądałam tak na pokazie kolekcji Łukasza Jemioła w Rzeszowie. Teraz mam propozycję dla Was, ale na mniej uroczyste okazje.


bluzka -  Promod prezent 
spodnie - yups! (ok. 100 zł)
ramoneska - TEXTIL Market (ok. 35 zł)
baleriny - rynek (30 zł)
szpilki - Sala (180 zł)

Do następnego ;* Pozdrawiam :>

9 komentarzy:

◘ Obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.

Podoba Ci się mój blog? Skomentuj lub obserwuj : ) to zawsze mile widziane. Jeśli obserwujesz napisz, odwdzięczę się : *