czwartek, 23 maja 2013

Przesyłka od efoxcity

Witajcie :)
Strasznie dawno mnie tu nie było. Maj należy jednak do bardzo pracowitych dla mnie miesięcy, ale już wróciłam. Jestem.

Niedawno sprawdzając pocztę, zauważyłam małą przesyłkę do mnie. Okazało się, że jest to naszyjnik od efoxcity.com, gdzie możecie znaleźć m. in.: wiele ciekawych rzeczy Korean Styleogromna ilość ubrań dla kobietmożna się tam ubrać na bal czy wieczorową imprezę, bo mają tam tanie suknie wieczorowecudowne suknie ślubne kosztujące mniej niż 200$śliczne sukienki balowe 2013sukienki koktajlowe poniżej 100$ oraz jak widać piękną biżuterię.Naszyjnik jest okrągły w ciekawe wzory. Bardzo mi się podoba, szczególnie dlatego, że jest kolorowy. Ożywi każdy zestaw, a jak wiadomo w lecie kolory odgrywają główną rolę :> Bardzo miły prezent.
Zobaczcie sami :) Podoba się?


Mam dużo zdjęć, więc oczekujcie nowości :)
Do następnego ;*

9 komentarzy:

◘ Obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.

Podoba Ci się mój blog? Skomentuj lub obserwuj : ) to zawsze mile widziane. Jeśli obserwujesz napisz, odwdzięczę się : *