czwartek, 11 kwietnia 2013

Złota przesyłka

Dzisiejszy dzień pomimo ogromu lekcji i zadań był cudowny, bo było cieplutko i pięknie świeciło słońce, które dodaje mi dużo energii. Pogoda poprawiła mi bardzo humor. Do Was też zawitała wiosna?
Dodatkowym elementem, który poprawił mi dziś humor jest przesyłka od iloko.pl. Ostatnio zamówiłam sobie tam parę rzeczy. Postawiłam na biżuterię w kolorze złota.









Zdjęcia troszkę odbiegają kolorystyką od rzeczywistości.

Jak Wam się podobają? Kupilibyście?


Pozdrawiam ;)
...i do następnego ;*

19 komentarzy:

  1. co za babka.. wszystko małpujesz od blogerek ze stalowej ? ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znam parę blogerek ze Stalowej, ale odwiedzam tylko 2 i nie widziałam tam takich rzeczy, kupiłam to co mi się podobało :)

      Usuń
    2. Ej o loool moze i ta "babka" cos malpuje ale nie wszystko xd jak jej sie cos podoba to dlaczego ma sb tego nie kupic, teraz to juz nie wolno nic kupic, nosic i wgl byc ~ M

      Usuń
    3. to już jest nudne... np czescmnie

      Usuń
  2. Jejku, też bym takie chciała mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  3. oo tak ! u mnie też wiosna :D bardzo łądna biżuteria :D

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwszy naszyjnik świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przesyłka *-*
    No wiosna zawitała nareszcie !:)
    Szczególnie kołnierzyk mi się podoba ;)
    Pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna biżuteria;)uwielbiam ten sklep internetowy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przecudowna biżuteria, każda wpadła mi w oko. Nie mogę się doczekać kiedy ją wystylizujesz :). Pozdrawiam, BERRIES ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna biżuteria :* pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń

◘ Obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.

Podoba Ci się mój blog? Skomentuj lub obserwuj : ) to zawsze mile widziane. Jeśli obserwujesz napisz, odwdzięczę się : *