niedziela, 17 marca 2013

Rzeszów - Fashion Weekend

Zacznę od tego jak to się stało, ze znalazłam się na pokazie mody. W czwartek podczas w-f-u, kiedy siedziałam w szatni z dziewczynami zadzwonił do mnie B. Opowiedział, że możemy uczestniczyć w pokazie mody w roli fotografów i pytał czy fajny pomysł. Oczywiście powiedziałam, że jak najbardziej mi się ten pomysł podoba. Takim sposobem w ok. 16 osób pojechaliśmy do Rzeszowa do Millenium Hall na pokaz kolekcji wiosna & lato Łukasza Jemioła.
Jak obiecywałam, dzisiaj mam dla Was kolejne zdjecia z Rzeszowa. Między innymi mój zestaw, który wybrałam na pokaz. Postawiłam na czerń. Były to czarne rurki, czarne lity, czarna bluzka ze złotymi cekinami i baskinką, a na wierzch czarna ramoneska. Całość myślę prezentowała się fajnie :)



A teraz zdjęcia już po pokazie. Te dwa są moje ulubione. Jako fanka F1 nie mogłam się powstrzymać ;p

Fot. Sebastian Solpa


Inne...



i cała nasza ekipa...

KADR

Mam nadzieję, że się Wam podoba :D
Do następnego :*

22 komentarze:

  1. Świetne przeżycie taki pokaz mody!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie wyglądałaś :) fajna sprawa uczestniczyć w takim czymś! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, też chcę w czymś takim wziąć udział <3

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądałaś najlepiej wśród wszystkich fotografów :D zazdroszczę Ci, że mogłaś uczestniczyć w czymś takim ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo no to super ! swietnie wyglądałaś :) ja ponad tydzien temu mialam okazje uczestniczyc w pokazie vip paprockiego i brzozowskiego jako blogerka , ale nie dałam rady pojechać :< zmarnowana okazja. Dobrze, że Ty swoją wykorzystałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za komentarz. ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. zachwycam sie Twoimi wlosami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia,masz przepiękne włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna fotorelacja i fantastyczny kolor włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Thanks for a marvelous posting! I seriously enjoyed reading it,
    you're a great author.I will always bookmark your blog and will eventually come back at some point. I want to encourage you continue your great posts, have a nice evening!

    Take a look at my web page Allee

    OdpowiedzUsuń
  11. Thanls in support of sharing such a pleasant
    opinion, piece of writing iis good, thats why i have read it fully

    Have a looik at my webpage tote home

    OdpowiedzUsuń

◘ Obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.

Podoba Ci się mój blog? Skomentuj lub obserwuj : ) to zawsze mile widziane. Jeśli obserwujesz napisz, odwdzięczę się : *