środa, 20 marca 2013

New in: wiosennie

Od poniedziałku mam rekolekcje, więc troszkę odpoczynku od nauki i szkoły. W poniedziałek byłam na przepysznej pizzy z dwójką znajomych z klasy. Po pizzy odwiedziłam Gośkę, z którą dawno się nie widziałam. Przyjemnie spędziłyśmy czas. Wczoraj byłam u niej w szkole. Spotkałam parę znajomych z gimnazjum. Miło zobaczyć znajome twarze :) Dzisiaj prawie cały dzień spędziłam z A. Robiłyśmy fotki. A miałam odpocząć od robienia zdjęć...

Ostatnio na weekend została u mnie Agnieszka, więc postanowiłyśmy w sobotę pójść na zakupy. Kupiłyśmy parę ciekawych rzeczy. Później odwiedziłyśmy naszą ciocię, która niedawno wróciła z Francji i przywiozła mi parę nowych rzeczy. Dlatego dzisiaj post new in.



jasnobrązowy pasek - Yups! ( 9,90 zł )
ciemnobrązowy pasek - Outlet ( 9,90 zł )


 komin - rynek ( 10 zł )



jeansowa koszula - rynek ( 45 zł )


bluzka - Camaieu ( prezent )


bluzka z baskinką - Promod ( prezent )



 spódniczka w cekiny - Camaieu ( prezent )



spodnie w kwiaty - Yups! ( 69,90 zł )


Mi osobiście wszystko strasznie się podoba.
Jakie jest Wasze zdanie?

Pozdrawiam i do następnego :*

23 komentarze:

  1. DAWNO NA PIZZY NIE BYŁAM ;d SUPER NOWOŚCI ;DD

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne są te spodnie w kwiaty i koszula *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. ale fajnie, że Twoja ciocia była we Francji :o swietne rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  4. podobają mi się spodnie w kwiatki! :) Sama mam zamiar kupić, ale raczej wolałabym w jasnych barwach:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Koszula *__*
    Spodnie kwiaty są super. :P

    OdpowiedzUsuń
  6. spodnie na pewno fajnie będą wyglądać podczas cieplutkiej wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne rzeczy :) Spodnie w kwiaty są świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Koszula i bluzka są super, a spodnie poprostu kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  9. no, nawet całkiem sporo Ci tego przywozi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a tam :D 3 rzeczy, ale zawsze coś :)

      Usuń
  10. super rzeczy!

    Zapraszam na KONKURS!

    OdpowiedzUsuń
  11. te ostatnie spodnie są piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  12. O jeju, poszukuję właśnie takiej jeansowej koszuli. Genialne. I jeszcze podobają mi się te spodnie w kwiatki, i komin <3

    OdpowiedzUsuń
  13. spodnie w kwiaty!!<3 muszę w jakieś zainwestować:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow ! :)
    Super rzeczy :)
    Ja po rekolekcjach :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystko świetne, a koszula wręcz rewelacyjna! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne ciuszki. ;)
    ładna jesteeś.! ;>
    http://asiek-asieek.blogspot.com/ zapraszam.
    obserwujemy? ;>

    OdpowiedzUsuń
  17. spodnie w kwiaty są genialne !

    OdpowiedzUsuń

◘ Obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.

Podoba Ci się mój blog? Skomentuj lub obserwuj : ) to zawsze mile widziane. Jeśli obserwujesz napisz, odwdzięczę się : *