wtorek, 19 lutego 2013

sizemania.com


Drugi tydzień ferii obiecałam sobie wykorzystać jak najlepiej. Już wczoraj byłam na sesji z Darią. Jutro idę z Klaudią. Zaczęłam trochę bardziej oddawać się fotografii. Rozpoczęłam pracę z RAWami. Moim zdaniem zdjecia wychodzą lepsze, ale trzeba dłużej nad nimi posiedzieć.

Nie wiem czy słyszeliście, ale ruszył serwis sizemania.com , którego ideą jest utworzenie czegoś w rodzaju Wikipedii dla ubrań i rozwiązaniu problemu zróżnicowanych rozmiarówek.
Chodzi o to, aby użytkownicy dodawali w nim zdjęcia swoich ubrań, co przy jednoczesnym podawaniu swoich wymiarów ma sprawić, że jeśli ktoś np. chce kupić w necie bluzkę Abercrombie, to sprawdza sobie w tym serwisie, jak ta bluzka wygląda na kimś o podobnych wymiarach i dzięki temu wie na pewno, że dany rozmiar nie okaże się zły (bo jak wiadomo każda firma ma swoje rozmiarówki, co nas zawsze wkurzało i to sprawiło, że został założony ten serwis). Stronka ta jest w 100% darmowa, każdy może się na niej zalogować i z niej korzystać.

Zainteresowanych zapraszam na stronkę. Klik w zdjęcie.



Zapraszam Wa także s na konkurs organizowany przez LeadR, w którym można wygrać darmowe zakupy w sklepach takich jak Zara, Pull and Bear, Bershka, H&M, MANGO. Poniżej link.



Do następnego ;)

6 komentarzy:

  1. Bardzo fajny blog, robisz naprawdę bardzo fajne zdjęcia. Chciałam zapytać, jaki masz aparat ? Jeśli byś chciała wpadaj do mnie, co prawda też się interesuje fotografią, ale jak na razie na bardzo słabym poziomie, ale oczywiście mam zamiar się rozwijać. Wiec jakby ci się nudziło, to mój blog: palanotnormal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. nie słyszałam o tej stronce, ale na pewno ją sprawdzę:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz o niej słyszę : P Zajrzę na pewno ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Ohh nie słyszałam o tej stronce :D

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwszy raz słyszę o tej stronie :)

    OdpowiedzUsuń

◘ Obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.

Podoba Ci się mój blog? Skomentuj lub obserwuj : ) to zawsze mile widziane. Jeśli obserwujesz napisz, odwdzięczę się : *