niedziela, 4 listopada 2012

Eternal life

Witajcie!
Znów cały wolny weekend poza domem. Dlatego nic nie pisałam - brak internetu.
Dzisiaj w sumie piszę tak na szybko.
Mam straszną ochotę na jakieś zdjęcia, sesję. Ogólnie chcę się podzielić z Wami jakimś outfitem. Niestety szkoła bardzo utrudnia mi wyjście gdzieś i zrobienie kilku zdjęć. Ale postaram się znaleźć jakimś cudem czas. W mojej głowie tworzy się pełno pomysłów na posty. Trzeba je tylko zrealizować.

Dzisiaj mam dla Was zdjęcia z cmentarza. Uwielbiam ten klimat! Ciemno + milion światełek.



Jutro spotykam się z Gochą :D Nareszcie!
Może jakaś fotorelacja ze spotkania będzie.

***

Zapraszam na konkurs z renee.pl

( link po kliknięciu w obrazek )


Oby ten tydzień minął Wam szybko i miło ; )
Bye ! : *

34 komentarze:

  1. jakie ładne zdjęcia < 3

    zapraszam do mnie. ; )
    http://we-are-fragile.blogspot.com/
    +obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też bym porobila zdjecia cmentarza noca gdybym miala jakiś porządny aparat :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie cmentarz nocą wygląda z zniczami :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia ładne, ale kto chodzi na cmentarz z lustrznką i pstryka zdjęcia ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooj nie tylko ja :D na prawdę, wiele ludzi. Rzeczywiście pewnie nikt sobie tego nie wyobraża,a le można wiele ludzi spotkać z aparatem na cmentarzu, nawet wystarczy przeglądnąć na necie ile jest zdjęć zniczów na cmentarzu.

      Usuń
  5. O tak cmentarz nocą, po Wszystkich Świętych jest cudownym miejscem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. przyjaciółką moją : >

      Usuń
    2. i dlatego musisz zrobić fotorelacje? o_O'

      Usuń
    3. niee ;p
      nie muszę, napisałam, że może :D
      a ktoś mi zabroni robić zdjecia ? ;p

      Usuń
  7. też uwielbiam taki klimat jednak sprzyja on rozmyślaniom i złego samopoczucia..

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję, ale daleko mi do bycia ładną :PP Świetne zdjęcia, z klimatem ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękne zdjęcia. też uwielbiam ten klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  10. klimat jest .
    Może poobserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  11. O tak! Cmentarz nocą wygląda cudownie<3 A zwłaszcza we Wszystich Świętych:)
    Z niecierpliwością czekamy na nowe notki i outfity!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale ładne zdjęcia, jaki masz aparat?

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  13. w takim razie ja już obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
  14. rany, dziękuję za te miłe słowa ;* to strasznie fajne

    a ten klimat bardzo lubię :)
    chociaż na moim pobliskim cmentarzu jest pięknie i w dzień.

    OdpowiedzUsuń
  15. na allegro ;) kolejna para litów jak najbardziej by się przydała ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ale ładne zdjęcia : D .
    - admin stylówki

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję ślicznie ;) Ja w tym roku zapomniałam wziąć aparatu a uwielbiam robić takie zdjęcia ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. a ja w ogole w tym roku nie bylam na cmentarzu o zmroku ;(. super nastrojowe te zdjecia:)

    OdpowiedzUsuń
  19. już wzięłam udział ale dzięki za pamięć ;P

    OdpowiedzUsuń

◘ Obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.

Podoba Ci się mój blog? Skomentuj lub obserwuj : ) to zawsze mile widziane. Jeśli obserwujesz napisz, odwdzięczę się : *