wtorek, 20 listopada 2012

Colorfull water

Dzisiaj z okazji próbnych matur mam na później do szkoły, więc mogę jeszcze coś napisać.

Najpierw krótkie przypomnienie.
Dzisiaj do północy można się zgłaszać na konkurs z RENEE.
Zapraszam. Ostatnia możliwość.


Dzisiaj taki post dla Beaty : )
Była zainteresowana kolorową wodą, dlatego tak dla niej przygotowałam posta ze zdjęciami, które robiłam na zajęciach już jakiś czas temu (hym .. może już rok będzie). W każdym razie mniej więcej tak to wygląda. Założę się, że teraz te zdjęcia wyszłyby mi o wiele, wiele lepiej.. Może kiedyś na wolnym czasie pobawię się tak sama i coś tam wyjdzie :D



Mam nadzieję, że zdjęcia się Wam podobają.


I chciałam Wam jeszcze bardzo podziękować.
Moja statystyka wynosi już ponad 8000 :O a obserwujących jest 158!
Po prostu ciężko mi w to uwierzyć.
Nawet nie wiem kiedy wybiło 100 obserwatorów.
Bardzo dziękuję. Jesteście wspaniali ♥

Do następnego :*

29 komentarzy:

  1. Świetnie Ci wyszło . :)
    Jak to zrobiłaś ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o ile dobrze pamiętam to była niebieska galaretka zmieszana z zimną wodą, ale nie jestem pewna, bo to było dawno ;)

      Usuń
    2. Ale jak uchwyciłaś, że tak Ci wylatuje :P

      Usuń
    3. no szybki czas w aparacie i trzeba trafić :D

      Usuń
  2. świetnie to wygląda:))Dziękuję :)W wolnym czasie postaram się coś podobnego zrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetnie to wyszło, ciekawe :)

    ameliawyrwass@blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne zdjęcia !
    podoba mi się tu, obserwuję i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. woow genialne te fotki z wodą !!

    OdpowiedzUsuń
  6. SUPER! To jedyne słowo które przychodzi mi na myśl

    OdpowiedzUsuń
  7. dziekuje, mam nadzieje , że jakoś to pójdzie;d:)

    OdpowiedzUsuń
  8. zdjęcia wyszły Ci bardzo fajnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne zdjęcie!<3
    Obserwuję z przyjemnością :)
    Całusy :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcia są wspaniałe. Normalnie się w nich zakochałam... W ogóle jestem u ciebie pierwszy raz i bardzo podoba mi się twój blog.

    xoxo, A.

    zapraszam do siebie na: www.makefashioneasy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. http://breatheliffe.blogspot.com/ konkurs na blogu. Do wygrania kosmetyki Maybelline New York oraz lakiery Et Voila! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne są zdjęcia ;-)

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne. Bardzo mi się podoba. Kiedyś też chcę pobawić się wodą i porobić zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń

◘ Obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.

Podoba Ci się mój blog? Skomentuj lub obserwuj : ) to zawsze mile widziane. Jeśli obserwujesz napisz, odwdzięczę się : *