poniedziałek, 15 października 2012

School's outfit

Witam kochani!
Coś tu jakoś dawno nie byłam.
Weekend cały spędziłam miło z Agnieszką. W sobotę połaziłyśmy w poszukiwaniach ogromnego misia : ) A w niedzielę był wyjazd do Tarnobrzega na sesję z Kariną. Więc pewnie znów zobaczycie tutaj kolejną dawkę zdjęć. A w najbliższym czasie mam zaplanowanych dużo "sesji" ; )
Dzisiaj sprawdzian z chemii, zobaczymy co z tego wyjdzie, a ze szkoły  wróciłam z 4 (polski) i 5 (biologia).

Dziś mam dla Was typowo szkolny outfit. Biała bluzka w czerwone kwiatki, czarny sweterek, i jeansowe rurki ( na zdjęciach wyszły jakieś pomarszczone, w rzeczywistości takie nie są ) z brązowym paskiem. Do tego założyłam lekki, srebrny łańcuszek z zawieszką w kształcie serduszka.



Bluzka - sh
Spodnie - Yups!
Sweterek - Chińskie Centrum Handlowe
Łańcuszek - J. Kubiak


Za niedługo dodam wreszcie zdjęcia Martyny.
Zaraz wychodzę z domu, więc baaaaj :*

19 komentarzy:

  1. Prosty zestaw bez zbędnych udziwnień - do szkoły idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. eyeliner z lovely. do twojego stroju dalabym zwykla biala bluzke i dlug wyrazisty lancuszek lub ciekawa chuste :)

    OdpowiedzUsuń
  3. w jakiej cenie był ten sweterek ?

    OdpowiedzUsuń
  4. z kim na "sesje "sie wybierasz ..?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gombka, Jabłońska, Lidka, Martyy, Aluś, Aga, Weronika, Daria ...

      Usuń
  5. nareszcie jakieś fajne twoje zdjęcia;33
    bo nie widać ci twarzy xdd

    OdpowiedzUsuń
  6. sweterek z łatkami jest absolutnie super. I bardzo ładny kolor jeansów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sweterek z łatkami jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. sweterek mi sie bardzo podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny kolor denimków i pasek .

    OdpowiedzUsuń

◘ Obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.

Podoba Ci się mój blog? Skomentuj lub obserwuj : ) to zawsze mile widziane. Jeśli obserwujesz napisz, odwdzięczę się : *