wtorek, 2 października 2012

Przesyłka

Witam.
Już nie będę Was dłużej trzymać w niepewności.
Moją przesyłką, która wreszcie dotarła do mnie od wujka jest obiektyw. Mianowicie Sigma 50 mm f/1.4 *.* Jestem strasznie podekscytowana i szczęśliwa. Już nie mogę się doczekać pierwszych ciekawych zdjęć : ) Ogólnie w planach mam Martynę, Kaśkę, dwóch Piotrków, Darię, Kacpra, Agnieszkę, Natalię ... więc w najbliższym czasie chyba dużo sesyjnych zdjęć się tu ukaże : )
A oto moje cudeńko:


Tutaj mój cały "ekwipunek" oczywiście oprócz filtrów, body, osłon tulipanowych, statywu, lampy, torby..


A tutaj macie próbne zdjęcie nowym obiektywem:


Moja ciepluteńka herbatka z tyłu matma : <


Teraz zmykam uczyc się historii, bo jutro kartkówka : <
Wgl ma ktoś jakiś dobry sposób na uczenie się historii ? :p
No to bye :*

+ pytanko dla Was:
Co chcielibyście tutaj jeszcze zobaczyć ? ;>

51 komentarzy:

  1. O to fajnie. ; )
    Ja tam wolę kakao ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. nie no, nie pogada! pięknie tak profesjonalnie :o
    a.św :D

    OdpowiedzUsuń
  3. a no chętnie :D
    ja mam tylko jeden obiektyw, też zamierzam niedługo jakiś dokupić, a jaki masz wgl. aparat :)?

    OdpowiedzUsuń
  4. całkiem ładne zdjęcia robi,ale czekam na więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne !
    Chcemy więcej zdjęć z tego obiektywu ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. ale ładne zdjęcia wychodzą!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedy ty tych wszystkich znajomych sfotografujesz xd
    Też bym chciała mieć taką kolekcję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. widocznie hahaa :D
      siostra cioteczna też się wciągnęła, mój brat tez zaczyna :D wujek :p

      Usuń
  9. oj dużo dużo. Ja interesuję się fotografią ale dopiero zaczynam. Mój brat też się kiedyś interesowała ale teraz nie wiem bo nie spotykam go na co dzień :d

    OdpowiedzUsuń
  10. oooo, fajne masz obiektywy! :D ja mam tylko jeden - 18-105mm, ale chcę kupić sobie w przypływie jakichś grubszych pieniążków taki do ok. 200-300mm ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. też mi się marzy ten obiektyw! zdjęcia robi na prawdę świetne. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, nice lenses!

    www.fashioncontainer.com

    OdpowiedzUsuń
  13. I like your blog, I like your style, everything is fine!
    If you like my blog, we can follow each other in Bloglovin)))
    хохо
    Diana
    http://dianadaron.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawy blog... Zazdroszczę Ci tych obiektywów :)
    Zapraszam Cię do wzięcia udziału w konkursie na moim blogu http://niulanka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Łał, super głębia :D


    http://shutup-and-takemymoney.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. ja mam sony a55 i jestem z niego zadowolona : )
    życzę dobrych zdjęć ; ]
    http://nbyen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. ahhh zazdroszcze! ja do kliku lat zbieram sie do kupna obiektywów i za kazdym razem mi nie wychodzi xd

    OdpowiedzUsuń
  18. Aparat ;D W wolnej chwili zapraszam. life-crazy-mars.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Dokładnie tak. Będą śliczne portretówki! ;D awww zazdroszcze Ci, ja nie mogę się zebrać w sobie żeby kupić jakiś porządny obiektyw ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne zdjecie robi ten obiektyw.Lubie takie z tylu zamazane.Podoba mi się ;] i też mam kubek cieplutkiej herbaty! ;D zapraszam do obserwatorow
    www.yesnoana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Dokładnie tak jak mówisz. :D
    Jak narazie to czekam na większy przypływ gotówki.. może święta :D
    Jeszcze się zobaczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. zazdroszczę :D mi pozostają marzenia o samej lustrzance, cóz...trochę sobie poczekam, bo rodzice uważają to za zwykłą stratę pieniędzy, w końcu "nie wykonuję profesjonalnych zdjęć" no skoro nie mam lustrzanki to nawet trudno o to :D właśnie z nauką też mam taki problem, nigdy nie umiem się jej uczyć :D wczoraj czytałam, czytałam i dosłownie nie miałam pojęcia, co ja czytam. ale dzisiaj na sprawdzianie okazało się, że jednak coś umiem :D

    OdpowiedzUsuń
  23. może nie tyle, co potrzebny, ale przydałby mi się :) tym obiektywem nie wychodzą za bardzo zdjęcia makro, poza tym czasami są sytuacje, kiedy coś jest dalej i chciałabym mocniej przybliżyć, a tu dupa xd dlatego taki obiektyw byłby czymś super dla mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  24. ja w sumie robię wszystkiego po trochu, chociaż szczerze powiedziawszy, najbardziej kręcą mnie zdjęcia ludzi ;D uwielbiam stylizować kogoś, mówić, co ma robić i takie tam... chociaż czasami mam też momenty, kiedy wychodzę z domu i w spokoju robię zdjęcia wszystkiemu wokół. to zależy od mojego nastroju. ale jednak główną uwagę zwracam na takie "sesje" :D

    OdpowiedzUsuń
  25. to fakt :) mi w sumie makro się już trochę znudziło, no chyba że jest jakiś ciekawy temat... widziałam już tyle makro, że masakra xD
    dziękuję bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  26. z niecierpliwością czekam na zdjęcia i gratuluję zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  27. A ja się dziwię, że zwyczajną cyfrówką nie udaje mi się osiągnąć tego efektu: wyraźny pierwszy plan i rozmyty tył. Cóż w budżecie nie mam wolnych środków na takie cudo, więc trzeba się cieszyć z tego co się ma ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Można gdzieś zobaczyć więcej zdjęć które robisz? Na photoblogu większość z Twoją mordką... Bo z tego co zauważyłam to te które tu dodajesz i czasami na photbloga to dupy nie urywają...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z reguły nie dodaję nigdzie ... Raczej tutaj i na fbl, ale to mało zdjęć . Postaram się dodawać więcej na photobloga.

      Usuń
    2. Poza tym nie uważam się za jakiegoś fotografa. To jest moja pasja, cały czas się uczę.

      Usuń

◘ Obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.

Podoba Ci się mój blog? Skomentuj lub obserwuj : ) to zawsze mile widziane. Jeśli obserwujesz napisz, odwdzięczę się : *