poniedziałek, 1 października 2012

East and shopping

Witam Was!
Po pierwsze wielkie podziękowania dla Was za jak dla mnie aż 58 obserwatorów! *.* Dziękuuuuuuję :*
A teraz do głównego wątku.
Pewnie każda dziewczyna na jesień/zimę zrobiła sobie listę zakupów, czy to na kartce, w telefonie, notatniku czy głowie. Ja także ostatnio zaczęłam zapisywać upatrzone (lub nie) rzeczy do zakupu. M.in. należały do niej spodnie, legginsy, czapka i rękawiczki. Te rzeczy akurat udało mi się kupić. Parę dni temu kupiłam jasne jeansy i czarne legginsy, a dzisiaj po szkole wstąpiłam z Anką na małe zakupy i w moje posiadanie wpadła szara czapka i białe, cieplutkie rękawiczki *.*
+ znalazłam niedawno turkusowy pasek z House, który dostałam od Ani na urodziny.

Oto moje zdobycze:


Na mojej liście znajduje się jeszcze parę rzeczy, ale jeszcze nie wiadomo czy wszystko kupię. Jeśli jakąś rzecz tak, to na pewno zobaczycie ; )

Jeśli chodzi o dzisiejszy dzień, to humor mi dopisuje nawet pomimo kartkówki z chemii, która w sumie nawet była łatwa.
Aaa, mam jeszcze dla Was zdjęcie dzisiejszego wschodu. Jak dla mnie cudo *.* Robione z okna:


Przyszła mi przesyłeczka od wujka wreszcie ♥
Jutro Wam pokażę co to : D
No, a teraz zmykam robić zadanka z matmy. Bye! :*

24 komentarze:

  1. No to czekam, aż jutro pokażesz co to :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja to jeszcze nic prawie nie zakupiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba :) obserwuje :P hehe
    kochana świetne zdobycze !
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jasne, mozemy obserwowac :)
    Juz dodaje ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. jak dodać na bloga reklamy?? np taka jak ty masz o rozdaniu :>>>>

    OdpowiedzUsuń
  6. looo, kolejna ze Stalowej Woli... jesienne zachody sa powalajace :) obserwuje Cie

    OdpowiedzUsuń
  7. genialne rzeczy!♡

    + Obserwujemy?:*

    OdpowiedzUsuń
  8. zapasy na zime zrobione :D? super rekawiczki, czapka i pasek :D
    pozdrawiam i zapraszam do siebie!
    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne rzecz^^
    wschód piękny*.*

    OdpowiedzUsuń
  10. prześliczny ten pasek :) zależy ile mam zadane, a dlaczego pytasz? :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne rzeczy :) Jakie świetne niebo <3

    OdpowiedzUsuń
  12. dostrzegam cudowny paseczek *_* i cudne niebo!

    OdpowiedzUsuń
  13. Te rękawiczki są meeeeega! :D

    Dziękuję za komentarz ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Very great post. I simply stumbled upon your weblog and wanted to mention that I have really loved browsing your weblog posts.
    After all I'll be subscribing in your feed and I hope you write once more soon!
    Look at my webpage ... click here.

    OdpowiedzUsuń
  15. Hello there, just became alert to your blog through Goοgle,
    аnd founԁ that it's truly informative. I am gonna watch out for brussels. I'll apprecіаte іf you continue this in future.
    Lots of people will be benefitеd fгom your wrіting.
    Cheerѕ!
    Here is my webpage : dryer repair edmonton

    OdpowiedzUsuń
  16. After looking at a handful of the blog articles on your web page, I seriously like your technique of blogging.

    I book marked it to my bookmark site list and will be checking back soon.
    Take a look at my web site too and tell me your opinion.
    My website - swim wear

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, this article is pleasant, my younger sister is analyzing these things, therefore I am going
    to tell her.
    Here is my web site cmjo swimdresses

    OdpowiedzUsuń
  18. Hi there to all, how is the whole thing, I think every one
    is getting more from this website, and your views are fastidious in support of new viewers.


    Feel free to visit my web-site swimming suits

    OdpowiedzUsuń

◘ Obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.

Podoba Ci się mój blog? Skomentuj lub obserwuj : ) to zawsze mile widziane. Jeśli obserwujesz napisz, odwdzięczę się : *