czwartek, 13 września 2012

Wyjazd

Hej kochani!
Przepraszam, że ostatnio mnie tu nie było i nie zaglądam do Was na blogi, ale już mam totalny brak czasu. Np. dzisiejsza matematyka ... hym, zadanie domowe - wymyśl 40 wzorów i je rozwiąż .. hym , okey ! LUBIE TO! Ogólnie to nie wiem jakim cudem, ale dostałam dzisiaj 5 z angielskiego haha. Jestem z siebie dumna : ] A wczoraj było ognisko integracyjne wszystkich pierwszych klas liceum. Było bardzo fajnie. Byłoby lepiej gdyby biol-chem i sportowa nie wyzywali nas tylko dlatego, że wygraliśmy z nimi turniej siatkarski : / Ale ogólnie super! Podoba mi się atmosfera w mojej klasie ^^

Tak poza tym to piszę w innej sprawie.
Jutro zwalniam się wcześniej ze szkoły ( ominie mnie historia! huraa! ) i wyjeżdżam do ... Ostrowca Świętokrzyskiego na weekend. Wrócę gdzieś po południu w niedzielę, więc nie wiem kiedy coś napiszę. Mam dwa zestawy, ale nie mam kiedy Wam je pokazać : < Muszę jakoś ogarnąć czas i wziąć się!

Aaa teraz zostawiam Was z piosenkami:

David Guetta Ft. Chris Brown & Lil Wayne - I Can Only Imagine.


Will.I.Am Ft. Eva Simons - This Is Love.



A co u Was w szkole? Pytają już? Macie jakieś ocenki? ; >


Postaram się napisać jak najszybciej i o czymś ciekawym : )
+ będą zdjęcia z Ostrowca Św.
Do następnego. Pozdrawiam! : *

5 komentarzy:

  1. ooo This is love <33 no niestety pytają :< a myślałam, że dłużej potrwa ten okres "ochrony" xd ja póki co ocen nie mam, ale jedno np już na koncie jest :D

    OdpowiedzUsuń
  2. no to udanego wyjazdu :*
    szczęściara, nienawidzę historii...

    OdpowiedzUsuń
  3. miłego wyjazdu :)

    u mnie na razie dwie 5 z historii ;D !

    myrockinrobin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie nigdy nie było ogniska integracyjnego albo czegokolwiek integracyjnego. Ale co tam.
    Koniecznie musisz pokazać te zestawy ;)

    OdpowiedzUsuń

◘ Obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.

Podoba Ci się mój blog? Skomentuj lub obserwuj : ) to zawsze mile widziane. Jeśli obserwujesz napisz, odwdzięczę się : *