piątek, 7 września 2012

Weekend

Hej!
Chyba nareszcie można się w pełni cieszyć! Kochani nareszcie weekend! Nie pragnę niczego bardziej niż wolnego od szkoły i wyspania się ... niestety tego drugiego nie spełnię, chyba, że w niedzielę. Jutro wstaję rano i czeka mnie wycieczka rowerowa :D ahh, to tylko 60 km hahaha ... przynajmniej popracuję nad ciałkiem : )

A jak u Was po pierwszym tygodniu szkoły? ;>

Ja mam wręcz genialnie, szczególnie na historii, na której nie można być w bluzce czy sukience na ramiączkach, krótkich spodenkach lub krótkiej spódnicy, a to dziwne, bo na religii wszystko jedno jaki mamy ubiór. Ale "powinniśmy mieć szacunek do pani profesor i wykładanego przez nią przedmiotu". No cóż takie uroki szkoły.

Nie chce mi nic. Zdjęcie dokładnie obrazuje mój nastrój:


Miłego weekendu Wam życzę : )
A ja zmykam na jakiś film i spać, bo jutro o 6.00 pobudka : /


PS. Obiecuję jakąś konkretniejszą notkę w niedzielę lub w przyszłym tygodniu ; )

13 komentarzy:

  1. mi by się nie chciało tak wcześnie wstawać;P
    fajne zdjęcie^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Po pierwszym tygodniu szkoły jestem bardzo zmęczona, ale jutro odsypiam. Biedactwo. :( Miłego wstawania. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. haha moja stara pani od religii mówiła żeby nie nosić krótkich spodenek do szkoły, bo siada się na krześle, na którym wcześniej mógł siedzieć ktoś z krostą i teraz my to wycieramy i też będziemy mieć krostę fajne zdjęcie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny lakier do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  5. weekend to coś pieknego, z tym że ja jestem nie po tygodniu szkoły, a praktyk ;>>

    OdpowiedzUsuń
  6. połączyłam je w PhotoScapie :)
    ja już mam dość szkoły...

    OdpowiedzUsuń
  7. jaki masz genialny kolor paznokci ♡

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie poki co jeszcze spokojnie :D udanego :*

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne paznokcie ♥
    weekend *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. Może i nastrój masz fatalny, ale pazurki ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. O gdzie kupiłaś lakier do paznokci <33
    Genialny ;***

    http://inwhiteshorts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

◘ Obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.

Podoba Ci się mój blog? Skomentuj lub obserwuj : ) to zawsze mile widziane. Jeśli obserwujesz napisz, odwdzięczę się : *