niedziela, 2 września 2012

The end

Hejka!
Dzisiaj ostatni dzień wakacji. W 100% zapadnie mi w pamięci. Od rana jest bardzo ciekawy.
Spotkanie z dziewczynami. Później przykra rozmowa o ostatnim wypadku : < ... Formuła 1. Teraz siedzę sama. Miałam wyjść na festiwal, ale nie mogę. Boli. Znowu. Jak to jest, że na badaniu nic nie pokazuje, jest wszystko ok, a za 3 miesiące ból powraca? Nie rozumiem.

Jutro szkoła. Stresuję się. Muszę przygotować jakiś strój. Po rozpoczęciu mamy zamiar iść z dziewczynami na pizzę, mam nadzieję, że pomysł wypali. Może zrobimy jakieś zdjęcia : ) i zobaczycie mój zestaw. Na pewno ubiorę moją nową bluzkę, którą ostatnio kupiłam specjalnie w myśli o pierwszym dniu w szkole.
Jest biała, prześwitująca z troszkę dłuższym tyłem i podpiętymi, krótkimi rękawkami.

bluzka - Mrówka ( 49 zł )

Zależnie od pogody połączę ją albo z czarnymi rurkami, albo spódnicą, ale jaką? Jeszcze nie wiem. Do tego czarne baleriny albo szpilki.

Jak widać zabrałam się dzisiaj za odświeżenie wyglądu mojego bloga i ... TAA DAAAAM !


Mam nadzieję, że się Wam podoba : )
Powodzenia jutro na rozpoczęciu!
Do następnego ^^




19 komentarzy:

  1. ja nawet nie chcę myśleć o jutrzejszym dniu -.-
    fajna koszula :)

    noo już sie nie moge doczekac :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nowy wygląd bloga bardzo mi się podoba.;)

    OdpowiedzUsuń
  3. koszulkaa...
    Zapraszam do mnie na nowy post ! ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. koszula mi się strasznie podoba, pewnie dlatego, że lubię takie luźne<3 z tego co pamiętam to mieszkasz chyba w Stalowej więc na jaki festiwal miałaś iść?:) o i jeszcze jedno:D co Ci się stało?;o

    OdpowiedzUsuń
  5. też się stresuje szkołą :< fajna koszula :) podoba mi się też wygląd :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o tym wypadku też słyszałam, ale chodziło mi bardziej o to, że na badaniu nic się nie pokazuję i w ogóle:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mrówka! nie wiedziałam, że ten sklep jeszcze istnieje :) kalendarzowe lato kończy się dopiero za 3 tygodnie, głowa do góry!

    OdpowiedzUsuń
  8. cudna koszulka ;)
    Zapraszam do mnie gdziesamojekredki.blogspot.com ;))

    OdpowiedzUsuń

◘ Obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.

Podoba Ci się mój blog? Skomentuj lub obserwuj : ) to zawsze mile widziane. Jeśli obserwujesz napisz, odwdzięczę się : *