środa, 5 września 2012

Szkolna nuda

Heej!
Siedzę sobie własnie z mokrymi włosami, czekam aż wyschną. Z rana byłam już w biedronce na zakupach. No i za niedługo lecę do szkoły.

Wczoraj nie dodałam notki, bo oczywiście po pierwszym dniu w szkole mamy zadanie z matematyki : / Ogólnie nie wiedziałam co pisać. Brak pomysłu. Wzięłam się oczywiście za odpowiadanie na komentarze i przeglądanie waszych blogów : ) Przeglądając bloga Marty natrafiłam na ozdobny podpis w zeszycie. Spodobało mi się to, więc postanowiłam Swoje zeszyty też podpisać fajną czcionką :D A, ze ostatnio ściągnęłam sobie nowe czcionki do Worda miałam w czym wybierać. Ostatecznie zdecydowałam się, ze przedmiot napiszę czcionką Scriptina Pro, a imię, nazwisko i klasę czcionką Vivaldi. A oto efekty:



Ogólnie pierwszy dzień w nowej szkole był niezbyt fajny. Po pierwsze miałam 7 lekcji, a już po 3 byłam padnięta i nic mi się nie chciało. Od razu na pierwszej lekcji angielskiego mieliśmy test przydzielający nas do grup. No i nie wspomnę o dwóch matematykach pod rząd, na których braliśmy całkiem nowe i dziwne rzeczy. Dzisiaj mam na 12.55 do szkoły, więc jeszcze troszkę czasu mi zostało. No i mam dziś tylko 4 lekcje! huuuuuuuuuuuuraa ^^

Zmykam zająć się resztą zeszytów, do "zobaczenia" ; ) Paa : *

17 komentarzy:

  1. Oj u nas też od początku sporo roboty. :) Ale ogólnie szkoła mi się podoba, może przez to że dopiero pierwszy rok.. ;)
    Pozdrawiam. ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. ale masz fajne pismo :))
    obserwuje :)

    http://palistory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie moje pismo, bo odbijane , ale dzięki ; )

      Usuń
    2. jak mozna sobie tak 'odbic'jak ty masz na zeszytach ;p ?

      Usuń
    3. no drukujesz normalnie na zwykłej kartce, podkładasz pod kartkę z zeszytu i cienkopisem czarnym poprawiasz i gotowe :D

      Usuń
  3. wow, no super Ci to wyszło ;o

    OdpowiedzUsuń
  4. a no czemu nie ;) dodałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. super pomysł z tymi podpisami ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. że też ja nie wpadłam na taki pomysł, żeby taką ozdobną czcionką podpisać zeszyty :D ja dzisiaj miałabym dwie maty, ale na szczęście lekcje były skrócone :) omg, a ja się cieszyłam, że jednego dnia mam na 9:50 a tu ty masz na 12:55 ;ooo

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysł na te podpisy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. podpisy genialne ! ze też na to nigdy nie wpadłam :)

    http://myrockinrobin.blogspot.com/2012/08/ootd.html

    OdpowiedzUsuń

◘ Obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.

Podoba Ci się mój blog? Skomentuj lub obserwuj : ) to zawsze mile widziane. Jeśli obserwujesz napisz, odwdzięczę się : *