poniedziałek, 3 września 2012

Rozpoczęcie

Witam!
Siedzę właśnie i pożeram marchewkę ;p

Dzisiaj już chyba tradycyjnie jak każdy post o rozpoczęciu roku szkolnego. Dla mnie to nowa szkoła, nowa klasa, nowi ludzie, nowi nauczyciele, nowy dyrektor ... wszystko nowe. Pierwsza liceum. Sama nie wierzę. Dyrektor jest fajny, ale do osób skromnych nie należy. Twierdzi iż wybraliśmy tę szkołę, bo jest najlepsza ( nie w 100 %, ale poniekąd tak ). Wychowawczyni jest bardzo fajna, miła i z poczuciem humoru ( nauczycielka matmy ), ale dla niej jej klasa jest NAJ i tego mamy się trzymać. Przy okazji jutro na dwóch matematykach obiecała, że pokaże nam, że nic nie wiemy. Mimo to, klasa wydaje się spoko. Więcej oczywiście dowiem się z czasem. Bardzo cieszę się, że mam tam 4 znajome osoby.
Rozpoczęcie miałam o 10.30. Spotkałam wiele znajomych osób : >

Po rozpoczęciu spacerkiem wróciłam do domu, przebrałam się i o 14 wypad na pizzę ze znajomymi, żeby oficjalnie zakończyć wakacje 2012 i wolne i zacząć rok szkolny. Było fajnie. Pizza bardzo dobra. Kawałki były ogromne i najadłam się za wszystkie czasy! haha ... Wracając z pizzy kupiłyśmy z Anką zeszyty do matmy, bo pani zażyczyła sobie grubego B5 : / No trudno, będzie trzeba dźwigać.

Teraz już nie zamęczam Was czytaniem. Wrzucam zdjęcia mojego szkolnego zestawu :D





Bluzka - Mrówka ( 49 zł )
Spódnica - SH ( --- )
Buty - Sala ( 180 zł )
Naszyjnik + przywieszka - J.Kubiak o ile się nie mylę ( ok. 30 - 40 zł )

A u Was jak tam pierwszy dzień w szkole? Fajnie się zapowiada? Piszcie, chętnie poczytam : )
Pozdrawiam i życzę powodzenia jutro! Enjoy! ☺

14 komentarzy:

  1. <33

    u mnie do wygrania dowolna para butów, zapraszam: http://madame-chocolate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. aż mi się przypomniał pierwszy dzień w Liceum. Niewiele znanych twarzy i już na wstępie poznałam wiele fantastycznych osób:D Eh czasem bym chciała wrócić do czasów licealnych, ale cóż... trzeba nosić ciężar bycia studentem (dobrze, że jeszcze mam wakacje):D
    Słynne zeszyty B5 do matmy - też musiałam mieć, a zupełnie nie wiem co nauczyciele w nich widzą:D

    OdpowiedzUsuń
  3. o, pizza <3 hahah nie lubię, jak nauczyciel wymaga określonego rodzaju zeszytu... podobno zeszyt jest dla ucznia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubię marchewki. ^^ Fajna bluzka. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładnie wyglądałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Koszula na wieszaku wyglądała na przezroczystą, ale na tobie tego nie widać. Ja też gdziekolwiek idę, czy to do nowej szkoły, czy do szkoły muzycznej to wolę jak znam jakieś osoby. U mnie też dyrektor mówił, że nasza szkoła jest najlepsza, bo mamy tylu laureatów w konkursach itd. itp.
    Zapraszam na mojego bloga :
    amazinglifeparty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne<3 a koszula naj !:*

    http://myrockinrobin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny zestaw bejb :D kim są te 4 znane osoby i na jaki ty profil poszłaś bo w sumie to nadal nie wiem xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w klasie mam siostrę cioteczną, przyjaciółkę, koleżankę i kolegę, których poznałam wcześniej : )

      Usuń
  9. Naprawdę świetny zestaw! :)

    OdpowiedzUsuń

◘ Obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.

Podoba Ci się mój blog? Skomentuj lub obserwuj : ) to zawsze mile widziane. Jeśli obserwujesz napisz, odwdzięczę się : *