środa, 19 września 2012

Mini shopping

Siemka!
W poniedziałek wybrałam się na taki mini shopping xd W zamiarze miałam kupić więcej rzeczy, ale jednak wyszło jak wyszło...

W planach miałam zamiar kupić sobie wreszcie czarny sweterek, bo mój zabrała ciocia (nie wiem co z nim się teraz dzieje i gdzie jest), a potrzebny mi ... więc znalazłam świetny, cienki sweterek z małymi kieszonkami z przodu i brązowymi łatkami na łokciach. Oto on:


sweterek - 43 zł

Kolejną rzeczą, którą kupiłam jest ... niebieski dres. W sumie od dawna marzyłam o szarych dresach, ale jakoś nie było jak kupić i nie były mi potrzebne. Pewnie gdyby były teraz bez bluzy też bym ich nie kupiła, ale były razem, a że cena była jaka była, skusiłam się. Ogólnie wzięłam cały zestaw ze względu na bluzę, ale z dresów też jestem zadowolona.


dres - 47 zł

Chcecie stylizację czy hity na jesień 2012 ? Piszcie.
Pozdrawiam ; ) 

10 komentarzy:

  1. sweterek mnie się podoba gdzie kupiłaś ? obserwuję ,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim sklepie, wątpię, żeby był gdzieś w innym mieście :/

      Usuń
  2. ten sweterek jest rewelacyjny!!!

    Obserwuję i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. super ciuchy *.*
    hit na jesień 2012 ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. sweterek jest świetny :)
    stylizację!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się Twój blog i chciałabym żebyś częściej wpadała na mój. Potrzebuje Twojej pomocy.
    Zapraszam do mnie;D

    OdpowiedzUsuń

◘ Obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.

Podoba Ci się mój blog? Skomentuj lub obserwuj : ) to zawsze mile widziane. Jeśli obserwujesz napisz, odwdzięczę się : *