sobota, 1 września 2012

Home

Uhuhuhuhuuu ... wreszcie w domciu ^^
Wróciłam. Cieszę się. Dziękuję chłopakom. Tęsknię.
Troszkę się działo przez te dni.
Najlepiej będę wspominać niedzielną noc ♥


Byłam  z Agą na wschodzie słońca w lesie :D parę zdjęć jest, które od razu tu umieszczam.
Zakupy mnie nie minęły, więc myślę, że w jednym z najbliższych postów szykuje się coś o modzie ^^


Koniec wakacji ; ( nie chcę iść do nowej szkoły. Boję się tego liceum. Nie wiem jak to będzie. Przekonam się. Kupiłam tylko zeszyty xd. W poniedziałek już szkoła : < buhuhuhuhuuu .. nie chcę ( pewnie jak większość ). 

pajączek

Marzy mi się wyjazd 8 lub 9 września czerwonym motorem na imprezę <3 ohh! Proszę, proszę, proszę!


Na dzisiaj to tyle. Jak tylko będę mieć wolny czas biorę się za komentowanie i odwiedzanie.
Wreszcie się dowiem, co tam u Was! : )
Aaa jutro ... Formuła 1 w towarzystwie pizzy ? :D mm ^^
Do następnego razu! Enjoy! ☺

6 komentarzy:

  1. Ja też się bałam nowej szkoły :)
    Nie było tak źle :)
    Trzymam kciuki :)
    Piękne zdjęcia ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. 1 i 3 zdjęcie, cudowne <3!
    całkiem zapomniałam o tym co pisałam mi na maila, obiecuję dzisiaj w notce wspomniec o tym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mi nie było dane zobaczyć wschodu :<

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam zdjęcia o zachodzie słońca <3

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne zdjęcia! jestem oczarowana ich aurą:))

    OdpowiedzUsuń

◘ Obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.

Podoba Ci się mój blog? Skomentuj lub obserwuj : ) to zawsze mile widziane. Jeśli obserwujesz napisz, odwdzięczę się : *