niedziela, 30 września 2012

Balony

Witam!
Już niestety po weekendzie : < Jutro poniedziałek rozpoczynamy kartkóweczką z chemii. Ahh, jak ja kocham szkołę -.-
Nic szczególnego. Ogólnie to nawet jestem szczęśliwa, bo ... we wtorek ma przyjść moja przesyłeczka, a wtedy dowiecie się co to takiego ^^ No, a w środę wraca mama : ) Nareszcieee !
Mam tu dla Was, tak jak prosiliście o zdjęcia czegoś innego niż ja, więc dodaję fotki balonów, które w  piątek latały sobie nad moim miasteczkiem z okazji Balonowego Babiego Lata. W sumie zdjęcia robiłam z okna lub z balkonu, bo tak blisko leciały. No to zostawiam Was z balonami, ja lecę coś wkuć do główki.





Ostatni balon to balon mojego miasta :D

Życzę miłego tygodnia, jakoś wytrzymamy.
Byle do soboty! ^^
Bye :*

9 komentarzy:

  1. naprawde nisko latały te balony. Na trzecim zdjęciu możnaby pomyśleć, że zaraz zaliczy bliskie spotkanie z anteną ;DD

    możemy obserwować, ja już ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. też je widziałam, ale siedząc na ławce :D no niestety to już poniedziałek...

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie to wygląda. :) Aczkolwiek chyba zabrakłoby mi odwagi, żeby do czegoś takiego wsiąść. ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym takim balonem polecieć:DD

    OdpowiedzUsuń
  5. chciałabym kiedyś takim polecieć : 3

    OdpowiedzUsuń

◘ Obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.

Podoba Ci się mój blog? Skomentuj lub obserwuj : ) to zawsze mile widziane. Jeśli obserwujesz napisz, odwdzięczę się : *