poniedziałek, 6 sierpnia 2012

zeberka.pl

Cześć!
Dzisiaj niestety post troszkę na szybko.
Chciałam Wam bardzo podziękować za oglądalność, ostatnio bardzo wzrosła, za co bardzo dziękuję : )

Większość z Was pewnie widziała mój post DIY z różowymi spodenkami. Okazało się, że nie był wcale taki zły, bo ukazał się na zeberka.pl. Jestem strasznie podekscytowana z tego powodu! Umieszczam tutaj zdjęcie z tej stronki:


a tutaj dodaję link do tego artykułu -> http://www.zeberka.pl/art.php?id=18634

Dziękuję bardzo!
Idę już, w najbliższym czasie dodam outfit : ) Pozdrawiam.

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Mimo to współczuję. Ja w dzień przed wyjazdem na 2 tygodnie za granicę dostałam dwa zastrzyki dożylnie :/ pomijając fakt, że przy jednym mało co nie zemdlałam.

      Usuń

◘ Obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.

Podoba Ci się mój blog? Skomentuj lub obserwuj : ) to zawsze mile widziane. Jeśli obserwujesz napisz, odwdzięczę się : *