czwartek, 16 sierpnia 2012

Yesterday Warsaw

Cześć!
Wczoraj tak jak uprzedzałam nie dodałam żadnego wpisu, bo byłam w Warszawie. Wyjechałam o 6 rano. Pobudka oczywiście wcześniej : / Pogoda była beznadziejna. Zimno i padał deszcz, czasem mały czasem duży. Poprawiło się dopiero około godziny 13. Wróciłam około 18 lub 19. Nie byłam jednak w stanie cokolwiek robić. Zjadłam, obejrzałam film i usnęłam.
Z racji pogody na tą krótką wycieczkę ubrałam jeansowe rurki, białą bluzkę na krótkim rękawku, szarą bluzę, jeansową kurtkę i wygodne adidasy. Mam tutaj kilka zdjęć mojego stroju, niestety nie są zbyt fajne (robione na szybko):




Bluza - Adidas ( --- )
Kurtka - no name ( --- )
Buty - Nike ( ok. 100 zł )

Tak jak przewidywałam we wtorek dotarła do mnie moja nowa prostownica z Remingtona :D Jest wspaniała! Pokażę ją Wam w najbliższym czasie.

Dzisiaj już troszkę lepsza pogoda. Nareszcie wygląda słoneczko.
Dzięki temu wreszcie wybrałam się po prezent. Nie było już jak odkładać. Jutro po południu urodziny A. Malutki ten prezencik, ale mam nadzieję, że się spodoba : )

Na dzisiaj już tyle. Pozdrawiam i do następnego razu ☺

12 komentarzy:

  1. Fajny strój ;D
    Proszę zajrzyj do mnie , zaobserwuj ja się oddzwięcze ♥ ♥ www.oliwiaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne buty ^__^ <3

    pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odwiedzałam inne blogi i tak się uzbierało :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sportowo i na luzie zawsze spoko :D

    OdpowiedzUsuń
  5. łądnie ;)

    podobaja Ci sie gorsety ?!

    wygraj u mnie gorset STRADIVARIUSa

    http://paulinaablog.blogspot.com/2012/08/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  6. ta bluza do tej kórtki nie pasuje... albo jedno albo drugie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w rzeczywistości wygląda to troszkę inaczej, według mnie te zdjęcia nie oddają tego : /

      Usuń
  7. Ciekawe gdzie ty te buty kupilas za 100 zl.. : O Jaak one kosztuja 200 !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w City Parku w sklepie z tego typu sportowymi rzeczami, nie wiem jak się nazywa ;p widocznie trafiłam xd

      Usuń

◘ Obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.

Podoba Ci się mój blog? Skomentuj lub obserwuj : ) to zawsze mile widziane. Jeśli obserwujesz napisz, odwdzięczę się : *