środa, 8 sierpnia 2012

Stylizacja 1

Hej!
Przepraszam Was bardzo, za to, że wczoraj nie dodałam stylizacji. Niestety miałam pewien problem, nie zależało to ode mnie.
Na szczęście dzisiaj już mam tą możliwość i dodaję dla Was mój zestaw. Pewnie spotka się z wieloma krytycznymi opiniami, ale krytyka uczy. Zauważyłam, że jeszcze na blogu nikt nie widział jak wyglądam! Dzisiaj zobaczycie moją buźkę : )

Moja stylizacja składa się z koralowej sukienki z dłuższym tyłem, którą pewnie widzieliście już w poście pt. "fashion dress". Do niej założyłam czarne szpilki na niewysokiej platformie i do tego lekki srebrny łańcuszek. Poniżej umieszczam kilka zdjęć:





Na końcu moje ulubione zdjęcie w tej sukience, robione co prawda w innych okolicznościach, ale może tu lepiej będzie widać:


sukienka + pasek - Metropol ( ok. 38 zł )
buty - Sala ( 180 zł )
naszyjnik - no name ( 18 zł )

I jak ? Podoba Wam się? Może macie jakieś ale? Piszcie, chętnie poznam Wasze zdanie : )
Do następnego razu ☺

12 komentarzy:

  1. Fajny kolor sukienki :)
    Pozdrawiam i zapraszam : http://estheticsundries.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajna letnia stylizacja! sukienka genialna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. -.- to nie jest "brzoskwiniowy" tylko "Koralowy" a brązowe sandałki na obcasie by tu lepiej pasowały ale ze ty ich nie masz to tak też może być
    podoba mi sie zdjęcie nr 3 bo widac na nim twoje sexy nogi *-*
    nadal masz na pazurkach ten miętowy lakier ? :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już nie, teraz odżywka na paznokciach .. a no w sumie brakowało mi tego słowa :D koralowy ^^

      Usuń
  4. Świetna sukienka, na prawdę ładna dziewczyna z Ciebie :)
    Obserwuję i zapraszam również do śledzenia mnie :D
    http://leblogdesaly.blogspot.com/

    Nie zły początek blogowania :D
    Pozdrawiam:D

    OdpowiedzUsuń

◘ Obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.

Podoba Ci się mój blog? Skomentuj lub obserwuj : ) to zawsze mile widziane. Jeśli obserwujesz napisz, odwdzięczę się : *