niedziela, 12 sierpnia 2012

Koki

Siemka : )
Przepraszam, że mnie nie było, ale kolejny weekend u rodzinki : ) To już tradycja.
+ 2 dni bez internetu. kocham to.
Strasznie się cieszę, bo w piątek zamówiłam sobie prostownicę z Remingtona, której już się nie mogę doczekać (z moich wyliczeń wnika, że będzie może we wtorek).
Na dzisiaj mam dla was post o ... KOKACH!

Ostatnio wielką popularnością cieszą się koki. Są wygodne, szybkie do zrobienia i wyglądają zjawiskowo. Pasują równie dobrze do eleganckiego stroju jak i do sportowego. Pewnie każdy z Was słyszał dużo o kokach na skarpetce. Łatwo i szybko można takiego zrobić. Mam tutaj jeden tutorial znaleziony na necie, co prawda nie po polsku, ale każdy z pewnością zrozumie, bo jest bardzo fajnie przedstawiony:


Kolejną ciekawostką, są koki z warkoczem z tyłu głowy. Też ostatnio o nich dużo słychać. Mi bardzo spodobał się ten pomysł. Kiedyś zrobiłam taki do szkoły. Fryzurka ta, niby prosta spotkała się z wielkim zaskoczeniem wśród koleżanek. Dlatego polecam, bo jest naprawdę wygodna, prosta, a zarazem ciekawa. Tutaj tutorial do niej:


A Wy w jaki sposób robicie koki?
Mam nadzieję, że chociaż troszkę Was to zaciekawiło. Podoba się?

Myślę, że jak dopisze pogoda to w najbliższym czasie szykuje się sesja, ale jeszcze zobaczymy ; )
Do następnego! : )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

◘ Obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.

Podoba Ci się mój blog? Skomentuj lub obserwuj : ) to zawsze mile widziane. Jeśli obserwujesz napisz, odwdzięczę się : *