poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Holidays : )

Hejka!
Jaka u Was pogoda? Bo u mnie niestety niezbyt fajna. Zimno i czasem pada : <
Ehh, a poszłabym na basen, albo na rowerek i nad wodę. Trzeba wytrzymać.
Wczoraj troszkę zmokłam, bo byłam z M. na rowerkach. Później widziałam K. jak szedł sobie zmoknięty i zmarznięty, aż mi się go żal zrobiło : <

Z racji tego, że jest zimno to na razie nici z sesji, ale w zamian za to, żeby się troszkę cieplej chociaż na duchu zrobiło, mam dla Was zdjęcia z Węgier. Dwutygodniowy pobyt w Egerze na basenach i na wycieczce w pięknym Budapeszcie sprawił, że folder z moimi zdjęciami wzbogacił się o kolejne 800 zdjęć, więc mam co wstawić ☺

Budapeszt nocą, akurat udało mi się na tym zdjęciu trafić na złotą godzinę ^^



Tutaj dalej Budapeszt, ale w ciągu dnia:





BMW *.*


Ferrari ♥


 Tutaj baseny w Egerze:



Inne:


Podobają się Wam? Mi od razu cieplej :D
Komentujcie : )
Pozdrawiam. Do następnego ! ☺

9 komentarzy:

  1. Pewnie że się podoba! Świetny kolor sukienki <3
    Świetne zdjęcia z wakacji! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna zdjęcia !
    Blog także super ! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć. Chciałabym Cię zaprosić do konkursu,który jest u mnie na blogu - możesz wygrać pierścionek fly wings - http://www.malgorzata-m.blogspot.com/2012/08/konkurs-z-la-bellepl.html .
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje za zaproszenie, oczywiście skorzystam : )

      Usuń
  4. Zdjęcia super :)
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super ! ^^
    zapraszam do mnie ; )

    OdpowiedzUsuń

◘ Obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.

Podoba Ci się mój blog? Skomentuj lub obserwuj : ) to zawsze mile widziane. Jeśli obserwujesz napisz, odwdzięczę się : *