środa, 1 sierpnia 2012

Fashion dress

Hej!
Dzisiaj wstałam ok. 10 i jak na razie nic ciekawego nie robiłam.
Nie mam dla Was zestawu, ale ten post poświęcam pewnemu hitowi na rok 2012.
W tym sezonie bardzo modne stały się sukienki z wydłużonym tyłem lub jak kto woli skróconym przodem. Wszystko to, aby wyeksponować nogi. Takie sukienki pasują na prawie każdą okazję. Od spaceru, poprzez spotkania ze znajomymi, po wszelkiego rodzaju uroczystości. Sama podczas pobytu na Węgrzech zakupiłam taką i jestem z niej strasznie zadowolona.
Wstawię tu parę takich sukienek:




Pokażę Wam także moją sukienkę:


Idę już, może odwiedzę jakiś sh i mam zamiar iść do M. i dokończyć "tiuningować" jej spodenki. Może wrzucę później tutaj zdjęcia jak wyszły.
Do zobaczenia!

8 komentarzy:

  1. 'Na ogół jestem miła dla wszystkich' rozwaliło mnie to <3

    Śliczna sukienka! (ta, którą sobie kupiłaś ;p)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaa .. nie wiedziałam jak to ująć, ale cieszę się, że dostarczyłam tym komuś malutką dawkę uśmiechu : >

      Usuń
    2. I dziękuję : ) Jak ją przymierzyłam to nie mogłam jej zostawić w tym sklepie.

      Usuń
  2. Uwielbiam asymetryczne sukienki <3

    OdpowiedzUsuń
  3. prześliczna ta sukienka! i kolor ma też zabójczy :)
    poza tym w ogóle bardzo przyjemny dla oka blog.
    oczywiście obserwuję, a Ty?

    nie, to nie Korsyka, ale Nicea. a zdjęcia (widoki) były robione u cioci w Antibes :) niedługo zapraszam na jeszcze więcej zdjęć z Francji. będę po kolei wszystko dodawać w różnych kategoriach.

    pzdr.

    OdpowiedzUsuń

◘ Obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.

Podoba Ci się mój blog? Skomentuj lub obserwuj : ) to zawsze mile widziane. Jeśli obserwujesz napisz, odwdzięczę się : *