czwartek, 2 sierpnia 2012

DIY - pink shorts

Witam!
Wczoraj dokończyłam spodenki M. są świetne! Rano o 8 wybrałyśmy się z M. na zdjęcia. Było bardzo fajnie, mam dużo zdjęć i oczywiście będę tu wrzucać. Wzbogaciłam się o parę zestawów, które Wam pokażę w następnych postach i mam nadzieję, że Wam przypadną do gustu.

Dzisiaj coś, co myślę, że każdy lubi. DIY - Do It Yourself. To mój pierwszy zrealizowany pomysł, dlatego pewnie nie jest jakiś idealny, ale mam nadzieję, że Wam się spodoba. Podrasujemy zwykłe różowe spodenki obcięte z długich spodni. Już dawno chodził za mną ten pomysł, poszukałam inspiracji i zrobiłam!
W naszej pracy potrzebne będą:
- nitka
- igła
- koronkowy materiał lub wstążka jak w moim przypadku
- spodenki
- maszyna do szycia, jeśli byłaby konieczna

Inspiracja:


Poszłam do pasmanterii żeby kupić materiał koronkowy, niestety była tylko wstążka, więc wzięłam wstążkę. Po rozmowie z panią tam pracującą miałam kolejny pomysł na te spodenki. Wstążkę przyszyć do kieszonek z tyłu. Od razu wzięłam się do pracy.

Spodenki przed pracą:


Koronkową wstążkę naszyłam na kieszonkach z tyłu spodni i przyozdobiłam nią połówki nogawek z przodu.
Wystarczyło jeszcze tylko podwinąć nogawki i je przyszyć (w tym pomogła mi mama, jej zdolności pracy na maszynie się przydają i to bardzo) i  są gotowe. Ja podczas pracy:


Efekt końcowy - tył:



i przód:



Jak już wspominałam dzisiaj zrobiłam dużo zdjęć, dlatego mam też fotkę spodenek jak leżą na M.:




I jak podoba się Wam? Może macie jakies pomysły na swoje ubrania? Chcecie więcej DIY? Piszcie!
Ja zmykam już dzisiaj, nie wiem czy będę jutro i na weekendzie, ale już nie mogę się doczekać napisania kolejnego posta.

7 komentarzy:

  1. woow, super ci wyszły ; o Pomyślałabym, ze to kupne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie ci wyszły. Kieszonki z tyłu świetnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajnie spodenki ! ;)

    pozdrawiam, http://ollaax.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń

◘ Obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.

Podoba Ci się mój blog? Skomentuj lub obserwuj : ) to zawsze mile widziane. Jeśli obserwujesz napisz, odwdzięczę się : *