niedziela, 19 sierpnia 2012

Prostownica

Hejka!
Dzisiaj zostałam obudzona o 8 : < nie fajnie , wyprostowałam włoski i siedzę xd po południu albo przejażdżka rowerkiem, albo na zdjęcia z Kacprem ... nie wiem : / zobaczymy!

Postanowiłam Wam wreszcie pokazać moją prostownicę z Remingtona : )
Już od dawna planowałam sobie jakąś kupić. Przede mną podobną kupiła sobie M. Okazała się bardzo dobra. Monika już dość długo ją ma i się nie psuje, więc sama zdecydowałam się, że też muszę kupić. Szukałam, szukałam ... i znalazłam! Wygląda w sumie tak samo jak ta M. tylko, że jest biała.



Cechy prostownicy :
- Płytki ceramiczne emitujące kosmetyk zapobiegający kręceniu się włosów przez cały dzień
- Ruchome płytki wyrównujące nacisk na włosy
- Cyfrowa kontrola temperatury z wyświetlaczem LCD umożliwiająca dostosowanie temperatury do   konkretnego typu włosów 150ºC do 230ºC
- Funkcja blokady temperatury zapobiegająca jej przypadkowej zmianie
- Szybki, 15-sekundowy czas nagrzewania umożliwiający natychmiastową stylizację
- Funkcja „Heat Boost” pozwalająca na szybkie ustawienie najwyższej temperatury
- Automatyczny wyłącznik bezpieczeństwa uruchamiający się po godzinie
- Funkcja blokady płytek dla łatwego przechowywania
- Etui odporne na wysoką temperaturę
- 5 LAT gwarancji producenta

Jak na razie jestem z niej bardzo zadowolona : ) A co będzie dalej ? Czas pokaże.




Na dzisiaj tyle. Do zobaczenia! : )

piątek, 17 sierpnia 2012

Shopping

Hej!
Dzisiaj wstałam około 10 hahaa Kocham takie spanie! ^^ Śniadanko. Ponudziłam się troszkę przed tv. Obiad. I trzeba się zbierać na urodzinki A.! Mam jeszcze jakieś pół godzinki : ) Jutro znów wyjazd do rodziny, ale wieczorem wracam, więc myślę, że post będzie.

Chciałam się z Wami podzielić moimi wczorajszymi zakupami. Oprócz prezentu kupiłam parę rzeczy dla siebie. No cóż, tak się kończą zakupy. Idę kupić coś komuś, ale o sobie też nie zapominam ;p
Ostatnio skończyła mi się odżywka do paznokci, więc kupiłam nową. Do tego krem do twarzy i pod oczy (od noszenia soczewek mam straszne cienie pod oczami).


1. Eveline Cosmetics: Kompleksowy Krem BB 6 w 1 - sera śniada.
Kompleksowy krem BB 6 w 1 przeznaczony jest do każdego rodzaju cery dla osób dbających o młody i zdrowy wygląd skóry. Lekka konsystencja kremu idealnie wtapia się w cerę, nie zatyka porów, pozwala skórze swobodnie oddychać. Krem łatwo i równomiernie rozprowadza się na skórze, zapewniając jej natychmiastowy efekt BABY FACE™ – doskonale wygładzonej skóry. Unikalna formuła intensywnie nawilża, skutecznie ujednolica i subtelnie rozświetla cerę. Po zastosowaniu kremu oznaki zmęczenia są zredukowane, a skóra odzyskuje naturalny blask i energię.
Błyskawiczny efekt 6 w 1:
- wyrównuje koloryt cery
- pokrywa zaczerwienienia i niedoskonałości
- intensywnie nawilża 48h
- wygładza i rozświetla
- redukuje oznaki zmęczenia
- SPF 15 chroni przed UVA/UVB 
CENA: 12,49 zł ( Rossman - przecena )


2. Ziaja: Bio-żel pod oczy i na powieki zmniejszający obrzęki - szałwiowy.
Przeznaczony do codziennej pielęgnacji delikatnej skóry wokół oczu. Delikatny, nieperfumowany bio - żel o aktywnym działaniu pielęgnującym.

- Wyraźnie zmniejsza obrzęki pod oczami.
- Doskonale wygładza i uelastycznia skórę.
- Zapewnia jej odpowiedni poziom nawilżenia.
Tonizuje i lekko napina naskórek.

CENA: 5,00 zł


3. Eveline Cosmetics: 8w1 Total Action Skoncentrowana odżywka do paznokci.
Rewolucyjna i unikalna formuła Eveline Cosmetics  z aktywnym kompleksem Strong Nail wnika w strukturę płytki, dzięki czemu skutecznie ją regeneruje i odbudowuje. Uszczelnia, maksymalnie utwardza oraz pobudza wzrost płytki paznokciowej. Uelastycznia ją, zwiększając odporność na uszkodzenia mechaniczne. Zabezpiecza przed pękaniem, łamaniem i rozdwajaniem. Sprawia, że zniszczone, matowe paznokcie odzyskują gładką powierzchnię i lśniący połysk. Już po 10 dniach kuracji znikną wszelkie problemy, a Ty będziesz się cieszyć pięknymi i zadbanymi paznokciami. Intensywna kuracja stworzona dla osób o zniszczonych i łamliwych paznokciach oraz przy osłabieniu płytki po usunięciu tipsów.

CENA: 8,99 zł ( wispol - przecena )


Chyba stałam się fanką kosmetyków Eveline. Myślę, że za niedługo napiszę recenzję do tych produktów. Najszybciej na pewno ukaże się moje zdanie o odżywce do paznokci, bo używam jej już, hym .. ok. 2 miesięcy.

Teraz zmykam się zbierać : ) Do następnego! ☺

czwartek, 16 sierpnia 2012

Yesterday Warsaw

Cześć!
Wczoraj tak jak uprzedzałam nie dodałam żadnego wpisu, bo byłam w Warszawie. Wyjechałam o 6 rano. Pobudka oczywiście wcześniej : / Pogoda była beznadziejna. Zimno i padał deszcz, czasem mały czasem duży. Poprawiło się dopiero około godziny 13. Wróciłam około 18 lub 19. Nie byłam jednak w stanie cokolwiek robić. Zjadłam, obejrzałam film i usnęłam.
Z racji pogody na tą krótką wycieczkę ubrałam jeansowe rurki, białą bluzkę na krótkim rękawku, szarą bluzę, jeansową kurtkę i wygodne adidasy. Mam tutaj kilka zdjęć mojego stroju, niestety nie są zbyt fajne (robione na szybko):




Bluza - Adidas ( --- )
Kurtka - no name ( --- )
Buty - Nike ( ok. 100 zł )

Tak jak przewidywałam we wtorek dotarła do mnie moja nowa prostownica z Remingtona :D Jest wspaniała! Pokażę ją Wam w najbliższym czasie.

Dzisiaj już troszkę lepsza pogoda. Nareszcie wygląda słoneczko.
Dzięki temu wreszcie wybrałam się po prezent. Nie było już jak odkładać. Jutro po południu urodziny A. Malutki ten prezencik, ale mam nadzieję, że się spodoba : )

Na dzisiaj już tyle. Pozdrawiam i do następnego razu ☺

poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Holidays : )

Hejka!
Jaka u Was pogoda? Bo u mnie niestety niezbyt fajna. Zimno i czasem pada : <
Ehh, a poszłabym na basen, albo na rowerek i nad wodę. Trzeba wytrzymać.
Wczoraj troszkę zmokłam, bo byłam z M. na rowerkach. Później widziałam K. jak szedł sobie zmoknięty i zmarznięty, aż mi się go żal zrobiło : <

Z racji tego, że jest zimno to na razie nici z sesji, ale w zamian za to, żeby się troszkę cieplej chociaż na duchu zrobiło, mam dla Was zdjęcia z Węgier. Dwutygodniowy pobyt w Egerze na basenach i na wycieczce w pięknym Budapeszcie sprawił, że folder z moimi zdjęciami wzbogacił się o kolejne 800 zdjęć, więc mam co wstawić ☺

Budapeszt nocą, akurat udało mi się na tym zdjęciu trafić na złotą godzinę ^^



Tutaj dalej Budapeszt, ale w ciągu dnia:





BMW *.*


Ferrari ♥


 Tutaj baseny w Egerze:



Inne:


Podobają się Wam? Mi od razu cieplej :D
Komentujcie : )
Pozdrawiam. Do następnego ! ☺

niedziela, 12 sierpnia 2012

Koki

Siemka : )
Przepraszam, że mnie nie było, ale kolejny weekend u rodzinki : ) To już tradycja.
+ 2 dni bez internetu. kocham to.
Strasznie się cieszę, bo w piątek zamówiłam sobie prostownicę z Remingtona, której już się nie mogę doczekać (z moich wyliczeń wnika, że będzie może we wtorek).
Na dzisiaj mam dla was post o ... KOKACH!

Ostatnio wielką popularnością cieszą się koki. Są wygodne, szybkie do zrobienia i wyglądają zjawiskowo. Pasują równie dobrze do eleganckiego stroju jak i do sportowego. Pewnie każdy z Was słyszał dużo o kokach na skarpetce. Łatwo i szybko można takiego zrobić. Mam tutaj jeden tutorial znaleziony na necie, co prawda nie po polsku, ale każdy z pewnością zrozumie, bo jest bardzo fajnie przedstawiony:


Kolejną ciekawostką, są koki z warkoczem z tyłu głowy. Też ostatnio o nich dużo słychać. Mi bardzo spodobał się ten pomysł. Kiedyś zrobiłam taki do szkoły. Fryzurka ta, niby prosta spotkała się z wielkim zaskoczeniem wśród koleżanek. Dlatego polecam, bo jest naprawdę wygodna, prosta, a zarazem ciekawa. Tutaj tutorial do niej:


A Wy w jaki sposób robicie koki?
Mam nadzieję, że chociaż troszkę Was to zaciekawiło. Podoba się?

Myślę, że jak dopisze pogoda to w najbliższym czasie szykuje się sesja, ale jeszcze zobaczymy ; )
Do następnego! : )

środa, 8 sierpnia 2012

Stylizacja 1

Hej!
Przepraszam Was bardzo, za to, że wczoraj nie dodałam stylizacji. Niestety miałam pewien problem, nie zależało to ode mnie.
Na szczęście dzisiaj już mam tą możliwość i dodaję dla Was mój zestaw. Pewnie spotka się z wieloma krytycznymi opiniami, ale krytyka uczy. Zauważyłam, że jeszcze na blogu nikt nie widział jak wyglądam! Dzisiaj zobaczycie moją buźkę : )

Moja stylizacja składa się z koralowej sukienki z dłuższym tyłem, którą pewnie widzieliście już w poście pt. "fashion dress". Do niej założyłam czarne szpilki na niewysokiej platformie i do tego lekki srebrny łańcuszek. Poniżej umieszczam kilka zdjęć:





Na końcu moje ulubione zdjęcie w tej sukience, robione co prawda w innych okolicznościach, ale może tu lepiej będzie widać:


sukienka + pasek - Metropol ( ok. 38 zł )
buty - Sala ( 180 zł )
naszyjnik - no name ( 18 zł )

I jak ? Podoba Wam się? Może macie jakieś ale? Piszcie, chętnie poznam Wasze zdanie : )
Do następnego razu ☺

poniedziałek, 6 sierpnia 2012

zeberka.pl

Cześć!
Dzisiaj niestety post troszkę na szybko.
Chciałam Wam bardzo podziękować za oglądalność, ostatnio bardzo wzrosła, za co bardzo dziękuję : )

Większość z Was pewnie widziała mój post DIY z różowymi spodenkami. Okazało się, że nie był wcale taki zły, bo ukazał się na zeberka.pl. Jestem strasznie podekscytowana z tego powodu! Umieszczam tutaj zdjęcie z tej stronki:


a tutaj dodaję link do tego artykułu -> http://www.zeberka.pl/art.php?id=18634

Dziękuję bardzo!
Idę już, w najbliższym czasie dodam outfit : ) Pozdrawiam.

sobota, 4 sierpnia 2012

Ice creams

Hej!
Pisałam, że pewnie na weekendzie nic nie dodam, ale mam taką możliwość. Jestem aktualnie u cioci i z tym jest to związane.
Dzisiaj wpadłam na pomysł z A., żeby zrobić deser lodowy i się z wami podzielić naszą pracą. Wybrałyśmy się do sklepu po lody i zaczęłyśmy naszą pracę.

Potrzebne rzeczy:
- lody (najlepiej w pojemniku)
- pucharki, miseczki lub szklanki
- łyżka do nakładania lodów
- bita śmietana
- owoce (np. maliny jak w naszym wypadku)


Najpierw napełniamy naczynia lodami. Pierwszy rodzaj:


... potem drugi (można mieć tylko jeden) :


Następnie dekorujemy lody bitą śmietaną:


Na samym końcu układamy owoce na bitej śmietanie:


i ... GOTOWE!


I jak? Zrobiłam Wam smaka? Szczerze powiem ... były pyszne ^^
Idę już, mam nadzieję, że jutro też dodam jakiś wpis. Paaa : )

czwartek, 2 sierpnia 2012

DIY - pink shorts

Witam!
Wczoraj dokończyłam spodenki M. są świetne! Rano o 8 wybrałyśmy się z M. na zdjęcia. Było bardzo fajnie, mam dużo zdjęć i oczywiście będę tu wrzucać. Wzbogaciłam się o parę zestawów, które Wam pokażę w następnych postach i mam nadzieję, że Wam przypadną do gustu.

Dzisiaj coś, co myślę, że każdy lubi. DIY - Do It Yourself. To mój pierwszy zrealizowany pomysł, dlatego pewnie nie jest jakiś idealny, ale mam nadzieję, że Wam się spodoba. Podrasujemy zwykłe różowe spodenki obcięte z długich spodni. Już dawno chodził za mną ten pomysł, poszukałam inspiracji i zrobiłam!
W naszej pracy potrzebne będą:
- nitka
- igła
- koronkowy materiał lub wstążka jak w moim przypadku
- spodenki
- maszyna do szycia, jeśli byłaby konieczna

Inspiracja:


Poszłam do pasmanterii żeby kupić materiał koronkowy, niestety była tylko wstążka, więc wzięłam wstążkę. Po rozmowie z panią tam pracującą miałam kolejny pomysł na te spodenki. Wstążkę przyszyć do kieszonek z tyłu. Od razu wzięłam się do pracy.

Spodenki przed pracą:


Koronkową wstążkę naszyłam na kieszonkach z tyłu spodni i przyozdobiłam nią połówki nogawek z przodu.
Wystarczyło jeszcze tylko podwinąć nogawki i je przyszyć (w tym pomogła mi mama, jej zdolności pracy na maszynie się przydają i to bardzo) i  są gotowe. Ja podczas pracy:


Efekt końcowy - tył:



i przód:



Jak już wspominałam dzisiaj zrobiłam dużo zdjęć, dlatego mam też fotkę spodenek jak leżą na M.:




I jak podoba się Wam? Może macie jakies pomysły na swoje ubrania? Chcecie więcej DIY? Piszcie!
Ja zmykam już dzisiaj, nie wiem czy będę jutro i na weekendzie, ale już nie mogę się doczekać napisania kolejnego posta.

środa, 1 sierpnia 2012

Fashion dress

Hej!
Dzisiaj wstałam ok. 10 i jak na razie nic ciekawego nie robiłam.
Nie mam dla Was zestawu, ale ten post poświęcam pewnemu hitowi na rok 2012.
W tym sezonie bardzo modne stały się sukienki z wydłużonym tyłem lub jak kto woli skróconym przodem. Wszystko to, aby wyeksponować nogi. Takie sukienki pasują na prawie każdą okazję. Od spaceru, poprzez spotkania ze znajomymi, po wszelkiego rodzaju uroczystości. Sama podczas pobytu na Węgrzech zakupiłam taką i jestem z niej strasznie zadowolona.
Wstawię tu parę takich sukienek:




Pokażę Wam także moją sukienkę:


Idę już, może odwiedzę jakiś sh i mam zamiar iść do M. i dokończyć "tiuningować" jej spodenki. Może wrzucę później tutaj zdjęcia jak wyszły.
Do zobaczenia!