wtorek, 31 lipca 2012

Today outfit

Cześć!
Wróciłam właśnie ze spotkania z A., O. i G. Było bardzo fajnie. Najadłyśmy się donutsami kupionymi w biedronce i każdy był szczęśliwy. Oczywiście nie wspominając o tym, że dziewczyny wypiły mi cały sorbet : (  ale nie jestem na nie zła.
Jak wcześniej obiecywałam dodaję dzisiejszy outfit. Białą, luźną bluzkę z kolorowym akcentem połączyłam z jeansowymi spodenkami, a do tego dodałam wygodne szare trampki. Jak na ciepły dzień z wiaterkiem ten zestaw jest w sam raz. Wygodny, ale zarazem modny.



Jeszcze mam zdjęcia osobnych rzeczy:




A tutaj jak strój prezentuje się na mnie (przepraszam za mokre włosy, mam tylko to zdjęcie):


Bluzka - sh 7 zł
Spodenki - no name 68 zł / Funk'n'Soul 89 zł
Buty - Converse 25 $

Teraz zmykam! Mam nadzieję, że się podoba : )
+ Mam do Was prośbę. Piszcie co chcielibyście u mnie na blogu zobaczyć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

◘ Obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.

Podoba Ci się mój blog? Skomentuj lub obserwuj : ) to zawsze mile widziane. Jeśli obserwujesz napisz, odwdzięczę się : *